

Steven Hoober wrote the book on mobile design patterns, and is best known for his ongoing research into how people really use touchscreen phones and tablets. He is a reformed unicorn who has been a DBA and a FED but has focused on designing for mobile and multi-channel products since 1999, designing the first Google mobile search, the first mobile app store (for Sprint), mobile browsers including parts of the Samsung one you might be using right now, websites like Weather.com and Lowe's, and apps for companies like Hallmark, US Bank and Cummins diesel. Steven maintains a repository of mobile design and development information including all the content from the O'Reilly book Designing Mobile Interfaces at the 4ourth Mobile Patterns Wiki, and regularly writes for UX Matters magazine.
Bartek jest inżynierem przedsprzedaży w firmie Akamai Technologies. Na co dzień doradza naszym obecnym i przyszłym klientom w Europie jak optymalizować i zabezpieczać ich aplikacje mobilne oraz webowe. Pasjonuje się optymalizacją wydajności aplikacji i cieszy się, że może się z Państwem tą pasja podzielić.
Prezes Zarządu Divante, Grupa OEX. Divante buduje oprogramowanie wspierające sprzedaż: od eCommerce poprzez CRM i PIM aż do systemów BigData i Customer Experience. Z projektami internetowymi związany od 1999 roku. Pisze bloga http://divante.co/blog. Aktywnie wspiera młode biznesy kierujące swoją ofertę do B2B jako doradca i BA.
Związany z branżą IT od ponad 4 lat. Swoje doświadczenie budował w Miquido gdzie ścieżka kariery poprowadziła go przez zarządzanie działem testów oraz bycie Scrum Masterem w projektach międzynarodowych. Obecnie doradza klientom dobrać odpowiednie narzędzia i technologie, aby przekuć ich pomysły w funkcjonalne oprogramowanie.
Strateg, ekspert ds. marketingu w social media i conversational commerce, wykładowca akademicki. Współautor książki "E-marketing w akcji" (2008). Prelegent na wielu konferencjach poświęconych komunikacji digitalowej. Przez blisko 10 lat związany z agencją Lemon Sky J. Walter Thompson znaną wcześniej m.in. jako Adv.pl i Lemon Sky. Był twórcą i szefem zespołu odpowiedzialnego za budowanie strategii obecności marek w kanałach społecznościowych, community management i współpracę z digital influencerami m.in. dla Orange, Tesco, Tymbark, Tiger Energy Drink, BZ WBK i wielu innych. Obecnie Creative Director w KODA Bots – studiu projektującym i wdrażającym chatboty dla biznesu.
Przedsiębiorca i manager, od 20 lat przekuwa idee rozwoju e-commerce na systemy IT. Startując w 4 osoby, dziś pracuje w ponad 200 osobowym zespole spojonym wspólnymi wartościami i kulturą. Współzałożyciel Internet Designers – jednej z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce, członek zarządu Grupy Unity, która kulturę i wartości stawia jako swój Key Selling Point w relacjach z pracownikami i klientami. Prowadził projekt połączenie 3 firm, ujednolicenia kultur, wprowadzenia zwinnych metodyk i kultury turkusu do zarządzania grupą firm. Ekspert i innowator w dziedzinie transformacji cyfrowej, rozwoju biznesu i metody rozwoju innowacji, regularnie dzieli się wiedzą w trakcie seminariów i konferencji. Aktywnie szerzy idee wzrostu firm przez współpracę i wymianę wiedzy.
Marcin Rudzik to właściciel agencji e-commerce Brand Active, w której m.in. zajmuje się kreowaniem strategii e-commerce oraz indywidualnym doradztwem dla sklepów debiutujących w kanale online. Posiada swoje dwa sklepy internetowe, które traktuje jako poligon doświadczalny. Z e-biznesem związany od 8 lat. W przeszłości zarządzał projektami IT i zespołami programistycznymi. Zwolennik filozofii Agile, którą dzisiaj wdraża w projektach e-commerce. Wraz ze swoją agencją świadczy wsparcie marketingowe m.in. dla firmy RUCH SA.
A self-confessed ‘gadget geek’, Paul has been working at mobile’s leading edge for over 15 years. He co-founded Pocket App, the UK’s leading independent app developer, in 2011, leading the company as CEO until he assumed the role of Chairman in June 2016. With extensive industry knowledge and a renowned reputation, Paul regularly provides thought leadership on app development, mobile trends and business. He has acted as a mentor in the Mayor’s International Business Program, spoke at the University of Kent’s App Development Conference and appeared as a judge on the BBC Television programme, The Apprentice. Paul was awarded an OBE in the 2014 New Year’s Honours List and has sat on the board of Young Enterprise Reading, the UK’s largest business and enterprise education charity.
Inżynier z wykształcenia, 18 lat w sprzedaży, 8 lat jako trener i konsultant, 6 tyś.przeszkolonych os., 9 tyś godz.na sali szkoleniowej. Z marką EMP związany od 2 lat. Jako konsultant pomaga tworzyć aplikację z nastawieniem na kreatywne i nowoczesne rozwiązania wspomagające zarządzaniem zespołami mobilny Certyfikaty: 1.Certyfikowany Coach ICF 2.Certyfikowany Manager VCC 3.Certyfikat Praktyk NLP 4.Konsultant Discovery Insights 5.Certyfikat konsultanta rozwoju organizacyjnego - Competence Navigator 6.Certyfikat Instytutu Rozwoju Biznesu - Angażujące metody szkoleniowe 7.Certyfikat - kompetentny trener biznesu - Grupa Set 8.Nagroda Polish National Sales Awards – Najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku 9.Wyróżnienie PNSA – kategoria: Super Sprzedawca w 2014 roku
Jeroen van Geel is co-founder and strategist at Oak & Morrow. His mission in life is to bring back a bit of wonder into this world, even if it’s just for his kids. He’s worked on many different projects, ranging from the self-service passport gates at Schiphol airport to the next generation car configurator of Mazda. He can’t stop talking about cycling.
Obecnie współwłaściciel i prezes Future Mind - firmy mającej za sobą ponad 100 wdrożeń aplikacji mobilnych. Od 2009 Future Mind rozwija projekty dla platform iOS, Android oraz tworzy zaawansowane aplikacje internetowe. Wśród obecnych i byłych klientów firmy można wymienić: Skycash, Żabka Polska, LPP S.A., Euro RTV AGD, Empik, Virgin Mobile, Morizon S.A. czy Philips. Future Mind łączy kompetencje klasycznego software hous’e i firmy pomagającej budować strategie produktowe z wykorzystaniem najnowszych technologi. Buduje te produkty od podstaw oraz rozwija i utrzymuje już istniejące. Tomasz Woźniak nadal czynnie uczestniczy w procesach tworzenia innowacyjnych produktów dla swoich klientów. Jest również wykładowcą Collegium Civitas i ALK.
Konrad jest front-end developerem w DuckDuckGo, kontrybutorem do przeglądarki Chrome i ex-ekspertem, w ramach programu Google Developer Experts z zakresu technologii webowych. Przez ostatnich dziesięć lat pracował w startupach, agencjach konsultingowych i interaktywnych budując strony, aplikacje webowe i hybrydowe.
Pasjonat nowych technologii i rozwiązań mobilnych, od lat związany z branżą internetową. Aktualnie, w ramach struktur Spicy Mobile zajmuje się rozwojem nowych kompetencji spółki oraz business intelligence. Zaczynał w Gazeta.pl, w dziale sprzedaży reklamy. W 2008 r. dołączył do zespołu Wirtualnej Polski, który był odpowiedzialny za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów. Przez ostatnie 4 lata pracował nad własnym projektem w obszarze badawczym oraz produkcji IT. Obecnie działa w obszarze „business intelligence” oraz rozwija nowe usługi adresowane do firm działających w kanale mobile, szczególnie m-commerce. Prelegent na licznych konferencjach branżowych, a także wykładowca mobile marketingu na uczelniach wyższych.
Od 16 lat pracuje jako badacz i konsultant, w tym od dwóch lat w obszarze UX. Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Współpracowała z organizacjami pozarządowymi, administracją publiczną i biznesem. Prowadziła ewaluacje projektów społecznych, badania rynku pracy, uczestniczyła we wdrażaniu systemów informacji dla organizacji społecznych i urzędów. Badała usługi w branży finansowej, budownictwie i w usługach dla biznesu. Specjalizuje się w technikach ilościowych, a także w badaniach eksperckich.
Jestem UX/ UI Designer w firmie SoftwareMill. Dodatkowo prowadzę zajęcia na wydziale informatyki, na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, gdzie robię doktorat. Jestem również założycielem spotkań Tipi UX :)
Od początku związany z bankowością szybko postanowił połączyć ją z User Experience. Konrad tworzył pierwsze procesy UX w banku Credit Agricole i odpowiadał m.in. za aplikację CA24 Mobile. Obecnie, w Mobee Dick, nadal prowadzi projekty blisko związane z usługami finansowymi i rynkiem płatności.
Na co dzień zajmuje się projektowaniem strategii UX oraz... niezgadzaniem się ze swoimi klientami - Joanna zajmuje się wsparciem w zakresie weryfikowania pomysłów i modeli biznesowych, wierząc, że wszystkie powinniśmy opierać na realnych problemach i potrzebach odbiorców. Szczerze zakochana w podejściu Lean (Lean Startup & Lean UX rządzą!) oraz warsztatach - wierzy w kolektywne budowanie projektów, rozwiązywanie problemów czy generowanie pomysłów. Współzałożycielka Project: People i Krakowskiej Inicjatywy Designerskiej.
Raluca Radu is the Country Manager of Answear (the top online fashion retailer in Central and Eastern Europe) in Romania since its launch in the autumn of 2015. With an extensive experience of over 13 years in digital strategies for online business and online marketing, Raluca is deeply involved in the education and growth of e-commerce in Romania, also being the Co-Organiser of GPeC – The Most Important E-Commerce Event in Romania. In her spare time, Raluca acts as both an e-commerce trainer and digital marketin trainer as well as online strategy consultant, offering feedback and helping online businesses grow
Patrycja od dziecka tworzyła i porządkowała rzeczywistość na kartce papieru. Dzisiaj wciąż lubi rysować i jest magistrem sztuki z doświadczeniem w projektowaniu produktów webowych i aplikacji, reklam oraz książek. Pracowała dla brandów takich jak Onet, Ringier Axel Springer, TVN,Przegląd Sportowy, Plejada, VU Mag, Wydawnictwo Pascal. Uczyła webdesignu w krakowskiej Szkole Grafiki Komputerowej. Obecnie kieruje zespołem tworzącym Design System w Brainly.
UX Designer w Orange Polska. W codziennej pracy projektuje oraz optymalizuje procesy sprzedażowe produktów Orange oraz nju mobile w segmencie B2C. Zdobyte doświadczenie oraz realizacje projektów między innymi dla takich brandów jak Microsoft, Getin Bank, Gratka, Telemagazyn, Polska The Times przekłada na współpracę ze startupami w zakresie strategii UX. Aktywnie wspiera budowanie świadomości o User Experience. Koordynowała przedmiot “Wprowadzenie do UX” na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. W wolnej chwili współtworzy Tipi UX - największe w Polsce meetupy poświęcone tematyce User Experience.
Strategy Manager we FreshMailu. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii email marketingowych dla kluczowych klientów. Zdarza mu się regularnie napisać parę słów w Marketerze+ i Nowej Sprzedaży, jak również wystąpić z prezentacją na konferencjach i szkoleniach marketingowych. Wykładowca studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci i WSB w Poznaniu.
Zawodowo Marketing Manager w EmailLabs i SMSLabs, a po godzinach autorka bloga AgataPisze.pl. Każdy dzień rozpoczyna od sprawdzenia powiadomień i newsów marketingowych do kawy. Praktycznie nie rozstaje się z telefonem i nie wyobraża sobie życia bez Internetu. Z wykształcenia specjalistka do spraw marketingu politycznego i publicznego. Zajmuje się kreowaniem kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, komentowaniem trendów, marketingiem i fotografią.
Strateg mediowy, dla którego ROI i twarde dowody płynące z ekonometrii są podstawą wszelkich rekomendacji. Doświadczenie zbierał planując kampanie we wszystkich mediach. W ciągu 8 lat w branży obsługiwał zarówno dużych klientów sieciowych (GSK, Microsoft), jak i dynamiczne biznesy o charakterze start-upowym (Storytel.pl, ZnanyLekarz.pl). Finalista konkursu Young Media Lions na etapie międzynarodowym (Cannes 2014).
CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener Google Ads oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.
Ekspert SEO oraz były członek zespołu Search Quality w Google należy do grona nielicznych osób z wieloletnim doświadczeniem w wdrażaniu zasad Google oraz analizie spamu w wynikach wyszukiwania Google. Obecnie Kaspar wykorzystuje doświadczenie zdobyte w Google oferując usługi doradcze w zakresie pozycjonowania i optymalizacji.
Adam pracuje jako Growth Strategy Director w Ladder.io, agencji growth marketingowej z biurami w NYC, Londynie i Wrocławiu. Jako GSD Adam odpowiedzialny jest za strategie wzrostów klientów, z którymi pracje, jak również zarządzanie zespołem ambitnych strategów. Lubi udzielać się na konferencjach i mentorować startupy w ramach programu Google Launchpad. Jedyny w Polsce marketing expert w programie Google Developers Experts.
Entuzjasta wykorzystania myślenia strategicznego i technologii w obszarze Customer Experience. Ściśle współpracuje z klientami przy opracowaniu strategii komunikacji marek. Preferuje pracę warsztatową - wykorzystując do tego kolektywne modele pracy i interaktywne metody moderacji i facylitacji. Pasjonat tworzenia kreatywnych prezentacji. Absolwent Szkoły Strategii Marki przy SAR. Prelegent na konferencjach branżowych m. in. Forum IAB, IAB Internet Week, Marketing Progress, AdUniverse, Europejski Kongres Gospodarczy i European Start-up Days. Odpowiada za wsparcie strategiczne klientów agencji mediowej Blue 449, rozwija ofertę warsztatową z partnerami biznesowymi klienta, podnosi jakości rekomendacji strategicznych, realizuje innowacyjne projekty komunikacyjne na styku mediów i kreacji.
Jedna z czołowych postaci polskiego e-commerce. Specjalizuje się w: SEO, SEM, performance marketingu, analityce internetowej i e-mail marketingu. Pierwsze kroki w e-commerce stawiał już w 2004 roku w Militaria.pl. Kolejnymi przystankami kariery były Ceneo.pl i Pixers. Obecnie Performance & Outbound Marketing Manager w Grupie Domodi, właściciela serwisów Allani, Domodi i Homebook.
Maciej Żyto jest Head of Digital Marketing w euro.com.pl - największym sklepie internetowym w CEE. Posiada 18 letnie doświadczenie w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobyte w omnichannel retail, programach lojalnościowych i telekomunikacji. Maciej jest również mówcą podczas wydarzeń dotyczących rozwoju osobistego i zawodowego, gdzie opiera się na swoich osobistych doświadczeniach w biznesie, bieganiu ultra oraz wyprawach zimowych.