Prelegenci

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą wystąpić podczas Mobile Trends Conference for e-commerce!

Zgłoszenia przyjmujemy do 15 lipca!



  • Steven

    Steven Hoober

    fb twitter linkedin

    Steven Hoober wrote the book on mobile design patterns, and is best known for his ongoing research into how people really use touchscreen phones and tablets. He is a reformed unicorn who has been a DBA and a FED but has focused on designing for mobile and multi-channel products since 1999, designing the first Google mobile search, the first mobile app store (for Sprint), mobile browsers including parts of the Samsung one you might be using right now, websites like Weather.com and Lowe's, and apps for companies like Hallmark, US Bank and Cummins diesel. Steven maintains a repository of mobile design and development information including all the content from the O'Reilly book Designing Mobile Interfaces at the 4ourth Mobile Patterns Wiki, and regularly writes for UX Matters magazine.

  • Tomasz

    Tomasz Karwatka

    fb twitter linkedin

    Prezes Zarządu Divante, Grupa OEX. Divante buduje oprogramowanie wspierające sprzedaż: od eCommerce poprzez CRM i PIM aż do systemów BigData i Customer Experience. Z projektami internetowymi związany od 1999 roku. Pisze bloga http://divante.co/blog. Aktywnie wspiera młode biznesy kierujące swoją ofertę do B2B jako doradca i BA.

  • Sebastian

    Sebastian Malczyk

    linkedin

    Związany z branżą IT od ponad 4 lat. Swoje doświadczenie budował w Miquido gdzie ścieżka kariery poprowadziła go przez zarządzanie działem testów oraz bycie Scrum Masterem w projektach międzynarodowych. Obecnie doradza klientom dobrać odpowiednie narzędzia i technologie, aby przekuć ich pomysły w funkcjonalne oprogramowanie.

  • Grzegorz

    Grzegorz Rudno-Rudziński

    fb twitter linkedin

    Przedsiębiorca i manager, od 20 lat przekuwa idee rozwoju e-commerce na systemy IT. Startując w 4 osoby, dziś pracuje w ponad 200 osobowym zespole spojonym wspólnymi wartościami i kulturą. Współzałożyciel Internet Designers – jednej z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce, członek zarządu Grupy Unity, która kulturę i wartości stawia jako swój Key Selling Point w relacjach z pracownikami i klientami. Prowadził projekt połączenie 3 firm, ujednolicenia kultur, wprowadzenia zwinnych metodyk i kultury turkusu do zarządzania grupą firm. Ekspert i innowator w dziedzinie transformacji cyfrowej, rozwoju biznesu i metody rozwoju innowacji, regularnie dzieli się wiedzą w trakcie seminariów i konferencji. Aktywnie szerzy idee wzrostu firm przez współpracę i wymianę wiedzy.

  • Marcin

    Marcin Rudzik

    fb twitter linkedin

    Marcin Rudzik to właściciel agencji e-commerce Brand Active, w której m.in. zajmuje się kreowaniem strategii e-commerce oraz indywidualnym doradztwem dla sklepów debiutujących w kanale online. Posiada swoje dwa sklepy internetowe, które traktuje jako poligon doświadczalny. Z e-biznesem związany od 8 lat. W przeszłości zarządzał projektami IT i zespołami programistycznymi. Zwolennik filozofii Agile, którą dzisiaj wdraża w projektach e-commerce. Wraz ze swoją agencją świadczy wsparcie marketingowe m.in. dla firmy RUCH SA.

  • Paul

    Paul Swaddle

    fb twitter linkedin

    A self-confessed ‘gadget geek’, Paul has been working at mobile’s leading edge for over 15 years. He co-founded Pocket App, the UK’s leading independent app developer, in 2011, leading the company as CEO until he assumed the role of Chairman in June 2016. With extensive industry knowledge and a renowned reputation, Paul regularly provides thought leadership on app development, mobile trends and business. He has acted as a mentor in the Mayor’s International Business Program, spoke at the University of Kent’s App Development Conference and appeared as a judge on the BBC Television programme, The Apprentice. Paul was awarded an OBE in the 2014 New Year’s Honours List and has sat on the board of Young Enterprise Reading, the UK’s largest business and enterprise education charity.

  • Tomasz

    Tomasz Woźniak

    fb twitter linkedin

    Tomasz Woźniak - Obecnie współwłaściciel i prezes Future Mind - firmy mającej za sobą ponad 100 wdrożeń aplikacji mobilnych. Od 2009 Future Mind rozwija projekty dla platform iOS, Android oraz tworzy zaawansowane aplikacje internetowe. Wśród obecnych i byłych klientów firmy można wymienić: Skycash, Żabka Polska, LPP S.A., Euro RTV AGD, Empik, Virgin Mobile, Morizon S.A. czy Philips. Future Mind łączy kompetencje klasycznego software hous’e i firmy pomagającej budować strategie produktowe z wykorzystaniem najnowszych technologi. Buduje te produkty od podstaw oraz rozwija i utrzymuje już istniejące. Tomasz Woźniak nadal czynnie uczestniczy w procesach tworzenia innowacyjnych produktów dla swoich klientów. Jest również wykładowcą Collegium Civitas i ALK.

  • Konrad

    Konrad Dzwinel

    twitter

    Konrad jest front-end developerem w DuckDuckGo, kontrybutorem do przeglądarki Chrome i ex-ekspertem, w ramach programu Google Developer Experts z zakresu technologii webowych. Przez ostatnich dziesięć lat pracował w startupach, agencjach konsultingowych i interaktywnych budując strony, aplikacje webowe i hybrydowe.

  • Marta

    Marta Mielcarek

    twitter linkedin

    Jestem UX/ UI Designer w firmie SoftwareMill. Dodatkowo prowadzę zajęcia na wydziale informatyki, na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, gdzie robię doktorat. Jestem również założycielem spotkań Tipi UX :)

  • Raluca

    Raluca Radu

    fb twitter linkedin

    Raluca Radu is the Country Manager of Answear (the top online fashion retailer in Central and Eastern Europe) in Romania since its launch in the autumn of 2015. With an extensive experience of over 13 years in digital strategies for online business and online marketing, Raluca is deeply involved in the education and growth of e-commerce in Romania, also being the Co-Organiser of GPeC – The Most Important E-Commerce Event in Romania. In her spare time, Raluca acts as both an e-commerce trainer and digital marketin trainer as well as online strategy consultant, offering feedback and helping online businesses grow

  • Patrycja

    Patrycja Rozmus

    Patrycja od dziecka tworzyła i porządkowała rzeczywistość na kartce papieru. Dzisiaj wciąż lubi rysować i jest magistrem sztuki z doświadczeniem w projektowaniu produktów webowych i aplikacji, reklam oraz książek. Pracowała dla brandów takich jak Onet, Ringier Axel Springer, TVN,Przegląd Sportowy, Plejada, VU Mag, Wydawnictwo Pascal. Uczyła webdesignu w krakowskiej Szkole Grafiki Komputerowej. Obecnie kieruje zespołem tworzącym Design System w Brainly.

  • Artur

    Artur Jabłoński

    fb twitter linkedin

    Pracuje jako konsultant ds. e-marketingu. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie generujących leady i sprzedaż. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”. Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku.

  • Marcin

    Marcin Kociuba

    linkedin

    Strategy Manager we FreshMailu. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii email marketingowych dla kluczowych klientów. Zdarza mu się regularnie napisać parę słów w Marketerze+ i Nowej Sprzedaży, jak również wystąpić z prezentacją na konferencjach i szkoleniach marketingowych. Wykładowca studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci i WSB w Poznaniu.

  • Krzysztof

    Krzysztof Marzec

    fb twitter linkedin

    CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

  • Kaspar

    Kaspar Szymanski

    twitter linkedin

    Kaspar Szymanski ekspert SEO oraz były członek zespołu Search Quality w Google należy do grona nielicznych osób z wieloletnim doświadczeniem w wdrażaniu zasad Google oraz analizie spamu w wynikach wyszukiwania Google. Obecnie Kaspar wykorzystuje doświadczenie zdobyte w Google oferując usługi doradcze w zakresie pozycjonowania i optymalizacji.

  • Adam

    Adam Wesołowski

    twitter linkedin

    Adam pracuje jako Growth Strategy Director w Ladder.io, agencji growth marketingowej z biurami w NYC, Londynie i Wrocławiu. Jako GSD Adam odpowiedzialny jest za strategie wzrostów klientów, z którymi pracje, jak również zarządzanie zespołem ambitnych strategów. Lubi udzielać się na konferencjach i mentorować startupy w ramach programu Google Launchpad. Jedyny w Polsce marketing expert w programie Google Developers Experts.

  • Maciek

    Maciek Ziemczonek

    linkedin

    Maciej Ziemczonek - jedna z czołowych postaci polskiego e-commerce. Specjalizuje się w: SEO, SEM, performance marketingu, analityce internetowej i e-mail marketingu. Pierwsze kroki w e-commerce stawiał już w 2004 roku w Militaria.pl. Kolejnymi przystankami kariery były Ceneo.pl i Pixers. Obecnie Performance & Outbound Marketing Manager w Grupie Domodi, właściciela serwisów Allani, Domodi i Homebook.

  • Maciej

    Maciej Żyto

    linkedin

    Maciej Żyto jest Head of Digital Marketing w euro.com.pl - największym sklepie internetowym w CEE. Posiada 18 letnie doświadczenie w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobyte w omnichannel retail, programach lojalnościowych i telekomunikacji. Maciej jest również mówcą podczas wydarzeń dotyczących rozwoju osobistego i zawodowego, gdzie opiera się na swoich osobistych doświadczeniach w biznesie, bieganiu ultra oraz wyprawach zimowych.

Organizator

  • clickmaster

Patronat honorowy

  • dimaq

Patroni medialni

  • mensis
  • ecommerce_w_praktyce
  • marketing-news.pl
  • marketerplus.pl
  • ebiznes
  • magazyn e commerce
  • marketing online
  • nowa sprzedaż
  • socialpress
  • stuff
  • wup.pl
  • crossweb
  • di24.pl
  • brief

Partnerzy

  • challange rocket

Bądźmy w kontakcie

Bądź na bieżąco! Śledź nas w social mediach oraz dołącz do newslettera. W ten sposób jako pierwszy otrzymasz informacje o rozpoczęciu przedsprzedaży biletów oraz zapisach na call for papers!

  • fb
  • twitter
  • instagram
  • linkedIn
  • youtube

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Czytaj więcej...

Akceptuję