Program

  • registration
    8:00 - 9:00

    Rejestracja / registration

  • start
    9:00 - 9:15

    Rozpoczęcie / beginning

  • prelegent
    9:15 - 9:45

    1, 2, 3 for Better Mobile Design

    Steven Hoober (4ourth Mobile)

    It's okay to use hamburger menus! We know how people really use their mobile phones and tablets, and have developed a human-centered design system to encourage your eCommerce users to find, understand, and transact better.

  • prelegent
    9:50 - 10:20

    Mobilne wsparcie dla rzeczywistych handlowców, czyli magia EMP

    Rafał Tabaczek (Ekspert Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Sp.K)

    Efektywne zarządzanie mobilnymi handlowcami czyli magia EMP to oryginalna i angażująca prelekcja, podczas której zaproszę Cię do doświadczeń, by pobudzić twoją kreatywność w zarządzaniu mob.handlowcami.

  • coffee
    10:20 - 10:50

    Przerwa kawowa / coffee break

  • prelegent
    10:50 - 11:20

    Customer Experience w m-commerce

    Marcin Rudzik (Brand Active)

    Prelekcja dotyczyć będzie budowana relacji w mobilu pomiędzy kupującym, a sklepem internetowym. Przedstawię, w jaki sposób zdobyć zaufanie kupujących przy użyciu rozwiązań i narzędzi mobilnych oraz jakich błędów się ustrzec.

  • prelegent
    11:25 - 11:55

    Co Omnichannel znaczy dla twojej firmy?

    Grzegorz Rudno-Rudziński (UNITY S.A.)

    Wiele firm stwierdza, że rok mobile w ich e-commerce po wielu latach w końcu się wydarzył, a razem z nim rok API, platform partnerskich, RODO, pokolenie Y. Co oznacza to dla twojej firmy?

  • prelegent
    12:00 - 12:30

    Strategia kanałów mobilnych w otoczeniu milionów klientów i tysięcy pracowników

    Tomasz Woźniak (Future Mind)

    Opowiem jak strategicznie podejść do wdrożenia kanału mobilnego w dużej organizacji mającej wielomilionową rzeszę klientów ale i tysiące pracowników. I dlaczego uważam, że "transformacja cyfrowa" to złe słowo w tym przypadku.

  • dinner
    12:30 - 13:20

    Obiad / dinner

  • prelegent
    13:20 - 13:50

    Jak prędkość działania aplikacji wpływa na metryki biznesowe?

    Bartlomiej Jakubowski (Akamai)

    Istnieje relacja pomiędzy szybkością działania aplikacji a metrykami biznesowymi. Jak wygląda ta zależność dla Twojego sklepu? Zaprezentujemy jak ten wpływ możesz zmierzyć i wykorzystać do rozwinięcia biznesu.

  • prelegent
    13:55 - 14:25

    Dlaczego potrzebujesz chatbota w e-sklepie?

    Mariusz Pełechaty (KODA Bots)

    Chatbot nie tylko wskaże klientom Twojego e-sklepu dostępność produktów w ofercie, poda koszty wysyłki i udzieli odpowiedzi na powtarzające się pytania. A to tylko przykłady procesów, w których narzędzie wspiera obsługę klienta.

  • prelegent
    14:30 - 15:00

    Jak wdrażać Data Science w twoim biznesie?

    Sebastian Malczyk (Miquido)

    Big data to już nie melodia przyszłości. Aby zachować konkurencyjność na rynku należy dotrzymać mu kroku. Opowiem o korzyściach płynących z Data Science dla branży eCommerce i o metodach spięcia analityki danych w Waszym biznesie.

  • coffee
    15:00 - 15:20

    Przerwa kawowa / coffee break

  • prelegent
    15:20 - 15:50

    Progressive Web Apps (PWA) jako Game Changer dla eCommerce

    Tomasz Karwatka (Divante)

    Progressive Web Apps (PWA) są całkiem nowym rozwiązaniem na rynku eCommerce, ale zdążyły już udowodnić swoje zalety. Sklepy internetowe zbudowane jako PWA są znacznie szybsze, bezpieczniejsze na froncie i działają w trybie offline

  • prelegent
    15:55 - 16:25

    MOB_LE - Is Your Brand Filling In The Gaps?

    Paul Swaddle (Pocket App)

    With 7m+ apps available, mobile improves every facet of our lives, including the way we work. Pocket App Chairman, Paul Swaddle, will provide insight into how B2B apps can be employed to improve efficiency, productivity and cost.

  • prelegent
    16:30 - 17:00

    Pitching Ideas: Make people fall in love with your ideas

    Jeroen van Geel (Oak & Morrow)

    Imagine having the best mobile commercie idea in the world. One that solves a real problem. But you just can’t convince others to make it happen. The dream is dead! Killed before it even started! Over the years I have pitched many, many, many different and varied ideas. And I know firsthand how it feels to witness that nugget of inspiration you put so much energy into get crushed into oblivion. My aim is to make sure this never happens again. To anyone. During this keynote you’ll learn how to discover the core of your idea, understand who you need to convince and most importantly learn how to convince them.

  • closing
    17:00 - 17:05

    Zakończenie / ending

  • party
    21:00 - 1:00

    Networking Party - Choice Club, ul. Floriańska 15, Kraków

  • registration
    9:30 - 9:40

    Rozpoczęcie / beginning

  • prelegent
    9:40 - 10:10

    10 Practical Tips and Tricks for Mobile E-Commerce Success

    Raluca Radu (GPeC & ANSWEAR.ro)

    Mobile e-commerce market in Romania - 5 minutes - facts and figures and trends; Comparison with mobile e-commerce numbers in other markets in CEE; 10 practical user experience tips from GPeC A/B testing studies for mobile.

  • prelegent
    10:15 - 10:45

    Każde pokolenie ma własny czas - projektowanie aplikacji dla generacji Z

    Joanna Ostafin (Project: People)

    Czy projektowanie aplikacji dla pokolenia Z różni się czymś od projektowania dla wcześniejszych generacji? Kiedy badania zdalne okazują się być bardziej odpowiednie? Oraz czy da się zaprojektować aplikację... w tydzień?

  • coffee
    10:45 - 11:15

    Przerwa kawowa / coffee break

  • prelegent
    11:15 - 11:45

    Jak zamknąć lukę pomiędzy designem a developmentem?

    Patrycja Rozmus (Brainly), Konrad Dzwinel (DuckDuckGo)

    Czym są design systemy? Dlaczego jest o nich teraz głośno i dlaczego inwestycja w nie jest opłacalna? Na te i więcej pytań postaramy się odpowiedzieć z dwóch perspektyw: designerki i programisty.

  • prelegent
    11:50 - 12:20

    Makiety kontra rzeczywistość

    Marta Mielcarek (SoftwareMill)

    Expectations VS reality, czyli jak wygląda rzeczywistość prowadzenia projektów UX’owych dla softwarehouse’ow. Podczas swojego wystąpienia skupię się na tym jak wygląda realny proces tworzenia przeze mnie makiet kontra jak to jest opisywane w teorii. Przywołując przykłady będę opierać się na własnych doświadczeniach oraz przemyśleniach.

  • prelegent
    12:25 - 12:55

    Czy (micro)copy jest ważniejsze niż obraz?

    Patrycja Walencik (Orange Polska)

    W procesie projektowania często zapominamy o mocy słów. Opowiem o tym dlaczego już na etapie makiet powinniśmy uwzględniać docelowe (micro)treści oraz jak powinniśmy myśleć o pojęciu microcopy.

  • dinner
    12:55 - 13:45

    Obiad / dinner

  • prelegent
    13:45 - 14:15

    UX płatności, czego bankowość może nauczyć m-commerce?

    Konrad Olejarczyk (Mobee Dick)

    Płatność to często krok trudniejszy od samego wyboru produktu i sklepu. Przedstawię lekcje jakie bankowość zebrała przez lata projektowania mobilnych sposób płatności i przekonywania do nich klientów.

  • prelegent
    14:20 - 14:50

    Jak (nie) zniechęcić klienta sklepu internetowego

    Maria Leńczuk (EDISONDA)

    Słyszeliście o koszykroku.pl? W 250 testach z klientami sklepów internetowych sprawdziliśmy reakcje na konstrukcję koszyka i elementy, które mają zwiększać konwersję. Jak sprawić, by klient poczuł się dopieszczony?

  • prelegent
    14:55 - 15:25

    Czego użytkownicy chcą od aplikacji m-commerce?

    Michał Giera (Spicy Mobile/Just Run App)

    Jak użytkownicy oceniają aplikacje zakupowe? Na jakie cechy zwracają uwagę? Co jest mocną stroną aplikacji m-commerce, a nad czym musimy pracować? – to pytania, na które odpowiemy dzięki wynikom badania Just Run App.

  • coffee
    15:25 - 15:40

    Przerwa kawowa / coffee break

  • start
    15:40 - 16:25

    Panel dyskusyjny - szczegóły wkrótce

  • registration
    16:25 - 16:45

    QUIZ powered by DIMAQ z nagrodami! Zainstaluj aplikację Kahoot! / QUIZ powered by DIMAQ with prizes! Install the Kahoot!

  • closing
    16:45 - 16:50

    Zakończenie / ending

  • registration
    9:30 - 9:40

    Rozpoczęcie / beginning

  • prelegent
    9:40 - 10:10

    Apka to przecież marka. Jak dziś tworzy się mobilne marki?

    Łukasz Zaleśny (Blue 449), Łukasz Malinowski (Blue 449)

    Przewodnik budowania marek technologicznych inspirowany ciekawymi przykładami z Polski i świata, wnioskami płynącymi z danych i wielu projektów badawczych, oraz doświadczeń marketingowych startupów.

  • prelegent
    10:15 - 10:45

    Sesja Q&A z byłym pracownikiem zespołu Google - Twoja okazja żeby zapytać o tajniki Google i SEOy

    Kaspar Szymanski (SearchBrothers.com)

    Sesja Q&A w ramach której były wieloletni pracownik zespołu Google Search Quality Kaspar Szymanski odpowiada na pytania publiczności. Bez tematów tabu, dowiedz się wszystkiego o mitach SEO, mobile-SEO oraz o wyszukiwarce Google.

  • coffee
    10:45 - 11:15

    Przerwa kawowa / coffee break

  • prelegent
    11:15 - 11:45

    10 rozwiązań, które zwiększą Twoją sprzedaż w mobile'u

    Maciek Ziemczonek (Grupa Domodi)

    Praktyczny aspekt zakupów mobilnych - realnie, na podstawie badań, bez teoretyzowania. Możecie być zaskoczeni, kiedy dowiecie się, na co userzy zwracają uwagę i jakie funkcjonalności warto rozwijać.

  • prelegent
    11:50 - 12:20

    Jak mobile zmienia email marketing w e-commerce?

    Marcin Kociuba (FreshMail)

    Czy mobile powinien dostosować się do emaila, czy email do mobile? Czy email mobile friendly musi być responsywny? Podczas prezentacji pokażę jak właściwie tworzyć komunikację poprzez email marketing dla e-commerce i m-commerce.

  • prelegent
    12:25 - 12:55

    W drodze do skutecznych e-maili transakcyjnych

    Agata Krypczyk (EmailLabs - Vercom S.A.)

    Jak często zastanawiasz się nad skutecznością e-maili transakcyjnych generowanych w Twoim systemie? Czy wiesz, że problem niedostarczania wiadomości na czas do skrzynki odbiorcy może dotyczyć także Ciebie?

  • dinner
    12:55 - 13:45

    Obiad / dinner

  • prelegent
    13:45 - 14:15

    Spójna strategia SEO i Google Ads w mobile

    Krzysztof Marzec (DevaGroup)

    Opowiem, które elementy w pracy nad sklepem będą wpływały zarówno na SEO oraz Google Ads oraz jak przemyśleć strategię obecności w Google z maksymalną korzyścią dla lejka sprzedażowego. Skalowalne pomysły i konkretne przykłady.

  • prelegent
    14:20 - 14:50

    Mobile w Retailu Omnichannelowym

    Maciej Żyto (RTV Euro AGD)

    Mobile wydaje się być stałym i koniecznym elementem retailu omnichannelowego. Ale czy dobrze rozumiemy jego rolę i potrafimy to wykorzystać? Oto kilka przykładów z codziennego biznesu retailera.

  • prelegent
    14:55 - 15:25

    Growth Marketing i mobile e-commerce

    Adam Wesołowski (Ladder.io)

    Podczas mojej prezentacji opowiem o tym jak wdrożyć i skalować działania Growth Marketing'owe (Growth Hacking) w rozwoju aplikacji mobilnej dla eCommerce.

  • coffee
    15:25 - 15:40

    Przerwa kawowa / coffee break

  • start
    15:40 - 16:25

    Panel dyskusyjny - szczegóły wkrótce

  • registration
    16:25 - 16:45

    QUIZ powered by DIMAQ z nagrodami! Zainstaluj aplikację Kahoot! / QUIZ powered by DIMAQ with prizes! Install the Kahoot!

  • closing
    16:45 - 16:50

    Zakończenie / ending

Organizator

  • clickmaster

Główny sponsor

  • akamai

Patronat honorowy

  • dimaq
  • iab

Patroni medialni

  • wp.pl
  • gazetakrakowska.pl
  • mensis
  • ecommerce_w_praktyce
  • marketerplus.pl
  • gazeta.pl
  • marketing-news.pl
  • ebiznes
  • magazyn e commerce
  • marketing online
  • nowa sprzedaż
  • socialpress
  • ecommerceidigital
  • stuff
  • stuff
  • wup.pl
  • crossweb
  • di24.pl
  • brief
  • strefa biznesu
  • nasluchawkach
  • poradnik_przedsiebiorcy
  • sukces jest kobieta

Partnerzy

  • CocaCola
  • mobeedick
  • choice
  • server sms
  • server sms
  • devagroup
  • server sms
  • challange rocket
  • challange rocket
  • meeting application

Bądźmy w kontakcie

Bądź na bieżąco! Śledź nas w social mediach oraz dołącz do newslettera. W ten sposób jako pierwszy otrzymasz informacje o rozpoczęciu przedsprzedaży biletów oraz zapisach na call for papers!

  • fb
  • twitter
  • instagram
  • linkedIn
  • youtube

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Czytaj więcej...

Akceptuję