

Rafał Tabaczek (Ekspert Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Sp.K)
Efektywne zarządzanie mobilnymi handlowcami czyli magia EMP to oryginalna i angażująca prelekcja, podczas której zaproszę Cię do doświadczeń, by pobudzić twoją kreatywność w zarządzaniu mob.handlowcami.
Grzegorz Rudno-Rudziński (UNITY S.A.)
Wiele firm stwierdza, że rok mobile w ich e-commerce po wielu latach w końcu się wydarzył, a razem z nim rok API, platform partnerskich, RODO, pokolenie Y. Co oznacza to dla twojej firmy?
Opowiem jak strategicznie podejść do wdrożenia kanału mobilnego w dużej organizacji mającej wielomilionową rzeszę klientów ale i tysiące pracowników. I dlaczego uważam, że "transformacja cyfrowa" to złe słowo w tym przypadku.
Bartlomiej Jakubowski (Akamai)
Istnieje relacja pomiędzy szybkością działania aplikacji a metrykami biznesowymi. Jak wygląda ta zależność dla Twojego sklepu? Zaprezentujemy jak ten wpływ możesz zmierzyć i wykorzystać do rozwinięcia biznesu.
Progressive Web Apps (PWA) są całkiem nowym rozwiązaniem na rynku eCommerce, ale zdążyły już udowodnić swoje zalety. Sklepy internetowe zbudowane jako PWA są znacznie szybsze, bezpieczniejsze na froncie i działają w trybie offline
With 7m+ apps available, mobile improves every facet of our lives, including the way we work. Pocket App Chairman, Paul Swaddle, will provide insight into how B2B apps can be employed to improve efficiency, productivity and cost.
Jeroen van Geel (Oak & Morrow)
Imagine having the best mobile commercie idea in the world. One that solves a real problem. But you just can’t convince others to make it happen. The dream is dead! Killed before it even started! Over the years I have pitched many, many, many different and varied ideas. And I know firsthand how it feels to witness that nugget of inspiration you put so much energy into get crushed into oblivion. My aim is to make sure this never happens again. To anyone. During this keynote you’ll learn how to discover the core of your idea, understand who you need to convince and most importantly learn how to convince them.
Raluca Radu (GPeC & ANSWEAR.ro)
Mobile e-commerce market in Romania - 5 minutes - facts and figures and trends; Comparison with mobile e-commerce numbers in other markets in CEE; 10 practical user experience tips from GPeC A/B testing studies for mobile.
Joanna Ostafin (Project: People)
Czy projektowanie aplikacji dla pokolenia Z różni się czymś od projektowania dla wcześniejszych generacji? Kiedy badania zdalne okazują się być bardziej odpowiednie? Oraz czy da się zaprojektować aplikację... w tydzień?
Patrycja Rozmus (Brainly), Konrad Dzwinel (DuckDuckGo)
Czym są design systemy? Dlaczego jest o nich teraz głośno i dlaczego inwestycja w nie jest opłacalna? Na te i więcej pytań postaramy się odpowiedzieć z dwóch perspektyw: designerki i programisty.
Marta Mielcarek (SoftwareMill)
Expectations VS reality, czyli jak wygląda rzeczywistość prowadzenia projektów UX’owych dla softwarehouse’ow. Podczas swojego wystąpienia skupię się na tym jak wygląda realny proces tworzenia przeze mnie makiet kontra jak to jest opisywane w teorii. Przywołując przykłady będę opierać się na własnych doświadczeniach oraz przemyśleniach.
Patrycja Walencik (Orange Polska)
W procesie projektowania często zapominamy o mocy słów. Opowiem o tym dlaczego już na etapie makiet powinniśmy uwzględniać docelowe (micro)treści oraz jak powinniśmy myśleć o pojęciu microcopy.
Konrad Olejarczyk (Mobee Dick)
Płatność to często krok trudniejszy od samego wyboru produktu i sklepu. Przedstawię lekcje jakie bankowość zebrała przez lata projektowania mobilnych sposób płatności i przekonywania do nich klientów.
Michał Giera (Spicy Mobile/Just Run App)
Jak użytkownicy oceniają aplikacje zakupowe? Na jakie cechy zwracają uwagę? Co jest mocną stroną aplikacji m-commerce, a nad czym musimy pracować? – to pytania, na które odpowiemy dzięki wynikom badania Just Run App.
Łukasz Zaleśny (Blue 449), Łukasz Malinowski (Blue 449)
Przewodnik budowania marek technologicznych inspirowany ciekawymi przykładami z Polski i świata, wnioskami płynącymi z danych i wielu projektów badawczych, oraz doświadczeń marketingowych startupów.
Kaspar Szymanski (SearchBrothers.com)
Sesja Q&A w ramach której były wieloletni pracownik zespołu Google Search Quality Kaspar Szymanski odpowiada na pytania publiczności. Bez tematów tabu, dowiedz się wszystkiego o mitach SEO, mobile-SEO oraz o wyszukiwarce Google.
Maciek Ziemczonek (Grupa Domodi)
Praktyczny aspekt zakupów mobilnych - realnie, na podstawie badań, bez teoretyzowania. Możecie być zaskoczeni, kiedy dowiecie się, na co userzy zwracają uwagę i jakie funkcjonalności warto rozwijać.
Czy mobile powinien dostosować się do emaila, czy email do mobile? Czy email mobile friendly musi być responsywny? Podczas prezentacji pokażę jak właściwie tworzyć komunikację poprzez email marketing dla e-commerce i m-commerce.
Agata Krypczyk (EmailLabs - Vercom S.A.)
Jak często zastanawiasz się nad skutecznością e-maili transakcyjnych generowanych w Twoim systemie? Czy wiesz, że problem niedostarczania wiadomości na czas do skrzynki odbiorcy może dotyczyć także Ciebie?